Електронний підручник – компонент сучасного освітнього середовища

  • Н.І. Ястребов Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • О.І. Полях Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Ключові слова: підручник, електронний підручник, вища освіта

Анотація

Проведено порівняльний аналіз друкованого та електронного підручників. Розглянуто умови ефективного використання електронного підручника.

Біографії авторів

Н.І. Ястребов, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Ястребов Н.І., доцент кафедри теоретичних основ радіотехніки
О.І. Полях, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Полях О.І., студентка радіотехнічного факультету

Посилання

Виштак О.В. Критерии создания электронных учебных материалов // Педагоги-ка. – 2003. № 8. С. 67-73.

Ланкин В.А., Григорьева О.В. Электронный учебник: возможности, проблемы, перспективы // Высшее образование в России. – 2008. № 2. С. 130-134.

Кузнецов В.Б., Клыгина Е.Ф., Федосова Т.И., Горбачев А.А. Учебник в постин-дустриальную эпоху // Высшее образование в России. – 2004. № 9. С. 121-127.

Як цитувати
Ястребов, Н. і Полях, О. (1) «Електронний підручник – компонент сучасного освітнього середовища», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(40), с. 161-164. doi: 10.20535/RADAP.2010.40.161-164.
Номер
Розділ
Педагогічні аспекти навчального процесу