Особливості сучасної освітньої моделі викладання радіотехнічних дисциплін

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.43.83-97

Ключові слова:

освітня парадигма, технології вищої освіти, технічна освіта

Анотація

Розкривається сутність сучасної освітньої паради-гми в контексті набуття студентами вищої освіти в радіоелектронній галузі. Обґрунтована необхідність та наведені шляхи зміни методологічної основи подання навчального матеріалу з радіоелектроніки та суміжних дисциплін

Біографії авторів

  • Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури
  • Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Розов М.А. История науки и проблемы рациональной реконструкции // Исторические типы рациональности. Т.1 – М., 1995. 295 с.

Зимняя И.А. Общая культура и социально-профессиональная компетентность человека // Профессиональное образование. 2006. №2, с. 27-32.

Зіньковський Ю.Ф. Моніторинг якості професійної освіти // Розвиток педагогічної та психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України. Ч. 2. Харків: "ОВС", 2002, с. 200-217.

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Креативність – фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти // Вища освіта України. 2007. №3 (ч. 1), с. 14-20.

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Креативність – фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти // Вища освіта України. 2007. №4 (ч. 2), с. 11-17.

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Креативність освіти в радіоелектроніці // Вісник НТУУ "КПІ". Радіотехніка. Радіоапаратобудування. – 2008. –№34. – с. 8-17.

Завантаження

Опубліковано

2012-12-14

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Як цитувати

“Особливості сучасної освітньої моделі викладання радіотехнічних дисциплін” (2012) Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, (43), pp. 83–97. doi:10.20535/RADAP.2010.43.83-97.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 > >>