Професійна компетентність – умова плідної професійної діяльності фахівця

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2009.38.112-118

Ключові слова:

вища технічна освіта, компетентністна методологія у вищій освіті

Анотація

Розкривається сутність поняття «професійна компетентність технічного спеціаліста». Показано, як методика викладання технічних дисциплін пов’язана з формуванням професійних компетенцій у студентів вищих технічних навчальних закладів.

Біографії авторів

  • Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури
  • Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Компетентність фахівця - актуальна категорія сучасної вищої освіти // Вища освіта України. Тематичний випуск - Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Т. 1. 2008, с. 15 – 22.

Завантаження

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Як цитувати

“Професійна компетентність – умова плідної професійної діяльності фахівця” (2009) Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, (38), pp. 112–118. doi:10.20535/RADAP.2009.38.112-118.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 > >>