Методика оцінювання рівнів складності навчальних тестів

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.41.157-163

Ключові слова:

навчальний тест, рівень складності навчального тесту

Анотація

Наведена модель навчальних тестів з оцінюванням рівня їх складності. Запропоновано алгоритм тестування, названий тестуванням за супремумом складності.

Біографії авторів

  • Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури
  • Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Kintsel D.A., Kuznetsov A.V. Non-numerical Approach to the Test Model and Estimation of the Test Parameters//Educational Technology & Society. №10.-2007.-pp. 276-281.

Орлов А.И. Нечисловая статистика. М.: МЗ-Пресс, 2004, - 513с.

Челышкова М.Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов. М.: Логос, 2002, – 432 с.

Завантаження

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Як цитувати

“Методика оцінювання рівнів складності навчальних тестів” (2010) Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, (41), pp. 157–163. doi:10.20535/RADAP.2010.41.157-163.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 > >>