Розкриті особливості сучасної парадигми вищої технічної освіти

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.40.154-160

Ключові слова:

вища освіта, технічна освіта, освітня парадигма

Анотація

Аналізуються її характерні відмітні риси, розкриваються притаманні цій парадигмі об’єктивні протиріччя.

Біографії авторів

  • Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури
  • Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Розов М.А. История науки и проблемы рациональной реконструкции // Исторические типы рациональности. Т.1 – М., 1995. 295 с.

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Компетентністний підхід при підготовці фахівців у вищих технічних навчальних закладах//Вища освіта України. № 4, 2008. С. 74-84

Гадамер Х.Г. Истина и метод: основы философской герменевтики. – М., 1988.

Завантаження

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Як цитувати

“Розкриті особливості сучасної парадигми вищої технічної освіти” (2010) Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, (40), pp. 154–160. doi:10.20535/RADAP.2010.40.154-160.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 > >>