Особливості педагогічних тестів

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.42.157-165

Ключові слова:

педагогічні тести, якість вищої освіти, контроль якості освіти, кон-троль знань

Анотація

Розглянуто два типи педагогічних тестів – критеріально-орієнтовані та нормативно-орієнтовані. Проаналізовано області та особливості використання кожного з них. Показана роль тестів у процесі визначення якості як навчальних надбань студентів, так і діяльності вищого навчального закладу.

Біографії авторів

  • Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури
  • Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Аванесов В.С. Научные основы тестового контроля знаний. – М.: Исследов. центр. – 1994. – 135 с.

Educational measurement (Ed. by Linn R.) N.Y. Macmillan, 1989 – 610 с.

Educational Testing Service. Standards for quality and fairness. Prinston, NJ. 1987.

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Методика оцінювання рівнів складності навчальних тестів // Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - Вип. 41. – 2009. – С. 157 – 163.

Завантаження

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Як цитувати

“Особливості педагогічних тестів” (2010) Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, (42), pp. 157–165. doi:10.20535/RADAP.2010.42.157-165.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 > >>