Організаційно-педагогічні умови діяльності навчально-науково-виробничих комплексів
Ключові слова:
реформування вищої освітиАнотація
Реформування професійної та вищої освіти в Україні повинно проводитися з врахуванням необхідності вирішення цілого раду завдань, таких як: приведення освіти у відповідність до динаміки сучасного розвитку цивілізації, підвищення загальноосвітнього та професійно-кваліфікаційного рівня фахівців, виховання гармонійно розвиненої особистості з високоморальною громадянською позицією та ін. Серед них не останнє місце займає економічність освіти на відтворення кваліфікованої робочої сили, тобто зменшення порівняно з нинішніми розмірами витрат на підготовку фахівців усіх рівнів. Раніше даний процес регулювався державою, але з появою навчальних закладів різних форм власності проблема «вартості» фахівця стає дедалі гострішою. Особливо актуально це в нинішній період загального кризового стану економіки, але й в умовах нормально функціонуючого ринку жорсткі умови конкуренції вимагатимуть «здешевлення» підготовки фахівців, адже виживатимуть ті навчальні заклади, де «собівартість продукції» буде нижчою. З другого боку, економія не повинна негативно впливати на якість підготовки. Навпаки, потрібно вести пошуки нових форм, тенденцій, навчальних технологій, що дало б можливість значно покращити професійні якості, знання та уміння випускників навчальних закладів. Це необхідно їм для успішного виконання службових обов'язків, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін і розвитку в галузях техніки, технологій, системах управління та організації праці.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Навчально - методичний розділ