Методика підвищення ефективності навігаційного забезпечення плавання на внутрішніх водних шляхах

Автор(и)

  • Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.40.200-202

Ключові слова:

навігація, управління, безпека судноплавства, функціональна стійкість

Анотація

Розроблено методика підвищення ефективності навігаційного обслуговування безпеки руху суден на внутрішніх водних шляхах. Доведено, що застосування методики та запропонованого інформаційно-аналітичного забезпечення дозволяє підвищити ефективність навігаційного обслуговування безпеки плавання.

Біографія автора

, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Тихонов И.В., магистрант радиотехнического факультета

Посилання

Навігація. Основні визначення місцеположення та скеровування. // Б. Гофман-Велленгоф. К. Легат, М. Візер; пер. с англ. за ред. Я.С. Яцківа – Львів: Львівський наці-ональний університет ім. Івана Франка. 2006. – 443 с.

Баранов Г.Л., Брайловський М.М., Засядько А.А., Теребіж О.С., Хорошко В.О. P-моделювання складних динамічних систем. – К.: ДУИКТ, 2008. – 131 с.

Баранов Г.Л., Макаров А.В. Структурное моделирование сложных динамичес-ких систем – Киев: Наукова думка, 1986. – 272 с.

Косс В.А. Умови відповідності моделі управління системним потребам об’єкта управління // Математичні машини і системи. – 2007. – №1 – С. 13 – 18.

Баранов Г.Л., Тихонов І.В. Аналітична модель траєкторії електронного курсу транспортного засобу у зонах з підвищеним ризиком плавання // Системи управління, навігації та зв’язку. – К.: Центральний науково-дослідний інститут навігації і управлін-ня, 2007. – Вип. 4. – С. 11 – 14.

##submission.downloads##

Як цитувати

I. V. (2010) «Методика підвищення ефективності навігаційного забезпечення плавання на внутрішніх водних шляхах», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(40), с. 200-202. doi: 10.20535/RADAP.2010.40.200-202.

Номер

Розділ

Інформація про виконані розробки