Професійна компетентність – умова плідної професійної діяльності фахівця

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2009.38.112-118

Ключові слова:

вища технічна освіта, компетентністна методологія у вищій освіті

Анотація

Розкривається сутність поняття «професійна компетентність технічного спеціаліста». Показано, як методика викладання технічних дисциплін пов’язана з формуванням професійних компетенцій у студентів вищих технічних навчальних закладів.

Біографії авторів

Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури

Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Компетентність фахівця - актуальна категорія сучасної вищої освіти // Вища освіта України. Тематичний випуск - Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Т. 1. 2008, с. 15 – 22.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зінковський, Ю. і Мірських, Г. (2009) «Професійна компетентність – умова плідної професійної діяльності фахівця», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(38), с. 112-118. doi: 10.20535/RADAP.2009.38.112-118.

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу