Дефініції педагогічного тестування

  • Yu. Yu. Reutskaya Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” http://orcid.org/0000-0003-1954-9100
  • G. A. Mirskikh Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Ключові слова: дефініція педагогічного тестування, методологія, надійність тесту, валідність тесту, репрезентативність, інформативність

Анотація

В роботі авторами наведене розгорнуте інтеграційне визначення поняття педагогічного тестування. Це визначення піддається декомпозиції на окремі складові, що характеризують тестування як метод педагогічних вимірювань навчальних надбань студентів. Детально розглянуті кожна зі складових педагогічного тестування, починаючи з формулювання тестових завдань і закінчуючи організацією процесу тестування. Звертається увага на необхідність дотримання методології системного підходу на всіх етапах підготовки та реалізації тестів. Особлива увага приділяється визначенню характеристик, що впливають на результати тестування, надають можливість найбільш ефективно використати інформацію, отриману за результатами його реалізації.

Біографії авторів

Yu. Yu. Reutskaya, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Реутська Ю.Ю., асист. кафедри радіотехнічних пристроїв та систем
G. A. Mirskikh, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Tatsuoka K.K. Item construction and psychometric models appropriate for constructed response. Prinston, N-J, 1993. – 56 p.

Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов. – М. : Логос, 2002. – 568 с.

Опубліковано
2012-12-02
Як цитувати
Reutskaya, Y. Y. і Mirskikh, G. A. (2012) «Дефініції педагогічного тестування», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(50), с. 139-146. doi: 10.20535/RADAP.2012.50.139-146.
Номер
Розділ
Обмін досвідом

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 > >>