Впровадження рейтингової системи оцінювання в курсі «Цифрові пристрої»

  • G. A. Mirskikh Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • S. B. Mogilniy Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” http://orcid.org/0000-0002-5564-8088
  • A. O. Parfenova Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Анотація

Розглянуто впровадження рейтингової системи оцінювання знань в курсі «Цифрові пристрої». Показано, що правильний вибір програми для комп’ютерного тестування і відповідне формування тестових питань дозволяє не лише оцінити рівень підготовки студентів, але і поглибити їх вміння аналізувати роботу схем цифрових пристроїв.

Біографії авторів

G. A. Mirskikh, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Мірських Г.О., к.т.н., доцент
S. B. Mogilniy, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Могильний С.Б., к.т.н., доцент каф. радіоприймання та оброблення сигналів
A. O. Parfenova, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Парфенова А.О., магістрантка радіотехнічного факультету

Посилання

Положение о рейтинговой системе оценки знаний студентов ИАТЭ.- Обнинский государственный технический университет атомной энергетики.-2007, 14 с.

Як цитувати
Mirskikh, G. A., Mogilniy, S. B. і Parfenova, A. O. (1) «Впровадження рейтингової системи оцінювання в курсі ‘Цифрові пристрої’», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(35), с. 127-131. doi: 10.20535/RADAP.2007.35.127-131.
Номер
Розділ
Педагогічні аспекти навчального процесу

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>