Кредитно-модульна система в технічній освіті – спроби і пропозиції

Автор(и)

  • В.О. Мосьпан Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського, м. Кременчук

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2006.33.154-160

Ключові слова:

кредитно – модульна система, технічна освіта, Болонський процес

Анотація

Розглянуто проблеми, які потребують вирішення у зв’язку з впровадженням кредитно-модульної системи в технічну освіту в Україні. Запропоновані шляхи їх розв`язання

Біографія автора

  • В.О. Мосьпан, Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського, м. Кременчук
    Мосьпан В.О., к.т.н., доцент, декан факультету електроніки та комп’ютерної інженерії

Посилання

Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003 – 2004 рр.) / М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, та ін.; За ред. В.Г. Кременя. – Тернопіль: Вид-во ТДПУ імені В. Гнатюка, 2004. – С. 13 –14.

Грызлов В. Качество образования: диалектика позиций и уровней // Высшее образование в России. - №5. – 2005. – С. 25.

Всемирная декларация о высшем образовании ХХІ века: подходы и практические меры. – ЮНЕСКО: Париж, 1998.

Зіньковський Ю.Ф. Якість освіти - основа громадської довіри до ВНЗ // Вища технічна освіта: проблеми та перспективи розвитку в контексті Болонського процесу: Тези доп. – К.:”Політехніка”, 2005. – С. 123 – 124.

Завантаження

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Як цитувати

“Кредитно-модульна система в технічній освіті – спроби і пропозиції” (2006) Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, (33), pp. 154–160. doi:10.20535/RADAP.2006.33.154-160.