Впровадження рейтингової системи оцінювання в курсі «Цифрові пристрої»

Автор(и)

  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • С.Б. Могильний Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” http://orcid.org/0000-0002-5564-8088
  • А.О. Парфенова Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2007.35.127-131

Анотація

Розглянуто впровадження рейтингової системи оцінювання знань в курсі «Цифрові пристрої». Показано, що правильний вибір програми для комп’ютерного тестування і відповідне формування тестових питань дозволяє не лише оцінити рівень підготовки студентів, але і поглибити їх вміння аналізувати роботу схем цифрових пристроїв.

Біографії авторів

Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Мірських Г.О., к.т.н., доцент

С.Б. Могильний, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Могильний С.Б., к.т.н., доцент каф. радіоприймання та оброблення сигналів

А.О. Парфенова, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Парфенова А.О., магістрантка радіотехнічного факультету

Посилання

Положение о рейтинговой системе оценки знаний студентов ИАТЭ.- Обнинский государственный технический университет атомной энергетики.-2007, 14 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мірських, Г., Могильний, С. і Парфенова, А. (2007) «Впровадження рейтингової системи оцінювання в курсі ‘Цифрові пристрої’», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(35), с. 127-131. doi: 10.20535/RADAP.2007.35.127-131.

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>