Методика оцінювання рівнів складності навчальних тестів

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.41.157-163

Ключові слова:

навчальний тест, рівень складності навчального тесту

Анотація

Наведена модель навчальних тестів з оцінюванням рівня їх складності. Запропоновано алгоритм тестування, названий тестуванням за супремумом складності.

Біографії авторів

Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури

Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Kintsel D.A., Kuznetsov A.V. Non-numerical Approach to the Test Model and Estimation of the Test Parameters//Educational Technology & Society. №10.-2007.-pp. 276-281.

Орлов А.И. Нечисловая статистика. М.: МЗ-Пресс, 2004, - 513с.

Челышкова М.Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов. М.: Логос, 2002, – 432 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зінковський, Ю. і Мірських, Г. (2010) «Методика оцінювання рівнів складності навчальних тестів», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(41), с. 157-163. doi: 10.20535/RADAP.2010.41.157-163.

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 > >>