Загальноосвітня компетентність технічного фахівця
DOI:
https://doi.org/10.20535/RADAP.2008.37.120-125Ключові слова:
вища освіта, вища технічна освіта, методологія вищої технічної освітиАнотація
Розкрита структура загальноосвітньої компетентності фахівця в контексті його професійної діяльності.Посилання
Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Компетентність фахівця – актуальна категорія вищої технічної освіти // Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2008. - №36, с.126-132.
Зіньковський Ю.Ф. Моніторинг якості професійної освіти // Розвиток педагогічної та психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України. Частина 2. Харків: "ОВС", 2002, с. 200-217.
Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Креативність – фрактал сучасної вищої технічної освіти // Вища освіта України. 2007. №3, с. 14-20. (частина 1)
Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Креативність – фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти // Вища освіта України. 2007. №4, с. 12-19. (частина 2)
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.