Розкриті особливості сучасної парадигми вищої технічної освіти

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.40.154-160

Ключові слова:

вища освіта, технічна освіта, освітня парадигма

Анотація

Аналізуються її характерні відмітні риси, розкриваються притаманні цій парадигмі об’єктивні протиріччя.

Біографії авторів

Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури

Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Розов М.А. История науки и проблемы рациональной реконструкции // Исторические типы рациональности. Т.1 – М., 1995. 295 с.

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Компетентністний підхід при підготовці фахівців у вищих технічних навчальних закладах//Вища освіта України. № 4, 2008. С. 74-84

Гадамер Х.Г. Истина и метод: основы философской герменевтики. – М., 1988.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зінковський, Ю. і Мірських, Г. (2010) «Розкриті особливості сучасної парадигми вищої технічної освіти», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(40), с. 154-160. doi: 10.20535/RADAP.2010.40.154-160.

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 > >>