Імперативність «болонських» перетворень у технічній освіті

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • О.І. Рибін Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” http://orcid.org/0000-0003-4443-1075

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2006.33.147-154

Ключові слова:

освіта, Болонський процес, моніторинг, якість підготовки

Анотація

Обговорюються проблеми вищої освіти в Україні, її цілі та задачі, які виникають у зв’язку з Європейськими освітянськими інтеграційними процесами. Аналізується якість підготовки спеціалістів радіоелектронного профілю, як запорука їх конкурентоспроможності у галузі та можливості професійного працевлаштування у Європейському просторі

Біографії авторів

  • Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури
  • О.І. Рибін, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
    Рибін О.І., д.т.н., проф. кафедри радіоприймання та оброблення сигналів

Завантаження

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу

Як цитувати

“Імперативність «болонських» перетворень у технічній освіті” (2006) Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, (33), pp. 147–154. doi:10.20535/RADAP.2006.33.147-154.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>