Особливості педагогічних тестів

Автор(и)

  • Ю.Ф. Зінковський Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
  • Г.О. Мірських Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20535/RADAP.2010.42.157-165

Ключові слова:

педагогічні тести, якість вищої освіти, контроль якості освіти, кон-троль знань

Анотація

Розглянуто два типи педагогічних тестів – критеріально-орієнтовані та нормативно-орієнтовані. Проаналізовано області та особливості використання кожного з них. Показана роль тестів у процесі визначення якості як навчальних надбань студентів, так і діяльності вищого навчального закладу.

Біографії авторів

Ю.Ф. Зінковський, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Зінковський Ю.Ф., д.т.н., проф. кафедри контруювання та виробництва радіоапаратури

Г.О. Мірських, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Мірських Г.О., к.т.н., доцент

Посилання

Аванесов В.С. Научные основы тестового контроля знаний. – М.: Исследов. центр. – 1994. – 135 с.

Educational measurement (Ed. by Linn R.) N.Y. Macmillan, 1989 – 610 с.

Educational Testing Service. Standards for quality and fairness. Prinston, NJ. 1987.

Зіньковський Ю.Ф., Мірських Г.О. Методика оцінювання рівнів складності навчальних тестів // Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - Вип. 41. – 2009. – С. 157 – 163.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зінковський, Ю. і Мірських, Г. (2010) «Особливості педагогічних тестів», Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування, 0(42), с. 157-165. doi: 10.20535/RADAP.2010.42.157-165.

Номер

Розділ

Педагогічні аспекти навчального процесу